YK:n ihmisoikeusjulistus täyttää 70 vuotta 10. joulukuuta. Ihmisoikeudet ovat kuitenkin uhattuna ympäri maailmaa, Suomessakin. Ihmisoikeuksista ei saa tinkiä, ne kuuluvat kaikille, kaikkialla ja kaikkina aikoina. Ihmisoikeusliiton EI TINGITÄ! -illassa 10.12. huippuesiintyjinä mm. Paula Vesala, Hilja Grönfors ja Maryan Adbulkarim. Varaa lippusi tähän ainutlaatuiseen iltaan!

• Aika: ma 10.12.2018 klo 19
  • Paikka: Teatteri Viirus, Välimerenkatu 14, Helsinki

Ei tingitä! –illassa Viiruksen lavalle astuvat Paula Vesala ja Hilja Grönfors. Vesala on yksi Suomen musiikkitaivaan kirkkaimpia tähtiä. Mestarikansanlaulajaksi nimetyn Hilja Grönforsin ääni lumoaa! Vuosien ajan Grönfors on kerännyt romanien perinnelauluja ympäri Suomea.

Illan aikana kuulemme myös painavia puheenvuoroja ihmisoikeuksista. Puhujina ovat mm. kirjoittaja Maryan Abdulkarim, Kuurojen liiton johtaja Markku Jokinen sekä perustuslakiprofessori Tuomas Ojanen.

Illan aikana nautimme myös Taikasydämen tahdeista. Taikasydän-bändissä soittaa mm. Pertti Kurikan Nimipäivistä tuttu Toni Välitalo sekä Kalle Salonen.

Illan juontavat Yagmur Özberkan ja Aleksi Pahkala.

Ihmisoikeudet ovat iltansa ansainneet. Tervetuloa nauttimaan musiikista, vaikuttavista puheista ja ainutlaatuisesta tunnelmasta!

Illan aikana on  mahdollisuus ostaa virvokkeita ja pientä syötävää. Tilaisuudessa on viittomakielen tulkkaus ja tilaisuus on esteetön. Lipputulot ohjataan Ihmisoikeusliiton ihmisoikeustyöhön.

Liput 25 euroa, tukilippu 50 euroa. Osta lippu ennakkoon Tiketistä: Ei tingitä! Ihmisoikeudet kuuluvat kaikille -illan lipunmyynti

Tsekkaa ja jaa myös EI TINGITÄ! –Facebook-tapahtuma.

%d bloggers like this: