Liity jäseneksi

Jäsenenä tuet Suomeen keskittyvää ihmisoikeustyötä. Tule mukaan puolustamaan ihmisoikeuksia!

Liity Ihmisoikeusliiton jäseneksi

Jäsenet ovat tärkeä osa Ihmisoikeusliittoa. Jäsenenä saat kutsuja jäsentilaisuuksiimme ja saat ajankohtaista tietoa ihmisoikeustyöstä. Jäsenet voivat osallistua myös vuosikokouksiimme.

Liittyminen onnistuu helposti, kun täytät allaolevan lomakkeen. Tämän jälkeen lähetämme sinulle sähköpostiviestin, jossa on tietoa jäsenyydestä sekä jäsenmaksusi. Jäsenmaksu on vuodessa 40 euroa työssäkäyviltä ja 15 euroa muilta.

Suosittelen liittymään Ihmisoikeusliiton tukijaksi. Työtä tehdään ammattimaisesti, osaavien asiantuntijoiden voimin, ja se vaikuttaa!

Ihmisoikeusliiton jäsen

Tutustu rekisteriselosteeseemme.

Kiitos, kun päätit lähteä mukaan! Kerro hyvästä päätöksestä kavereillesikin!

Jaa Twitterissä
Jaa Facebookissa

Kannatusjäsenyys

Järjestöt tai muut yhteisöt voivat liittyä Ihmisoikeusliiton kannatusjäseniksi.

Kannatusjäsenmaksu on 150 euroa vuodessa. Kannatusjäsenyys on tärkeä kannanotto ihmisoikeuksien puolesta Suomessa. Kannatusjäsenillä ei ole johtokunnassa edustusta, vaan johtokunta valitaan Ihmisoikeusliiton henkilöjäsenistä. Kannatusjäsenillä on läsnäolo-oikeus, mutta ei äänioikeutta yhdistyksen vuosikokouksessa.

Ihmisoikeusliiton johtokunta voi hyväksyä kannatusjäseneksi oikeustoimikelpoisen yhteisön, säätiön ja yksityisen luonnollisen henkilön, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja säännöt sekä haluaa tukea yhdistyksen tarkoitusta ja toimintaa.

Lisätietoja: Talous- ja hallintopäällikkö Larissa Rantanen, larissa.rantanen@ihmisoikeusliitto.fi.

Henkilökuntamme

Mari Pentti

Vapaaehtois- ja jäsentoiminnan koordinaattori / Volunteer and Membership Coordinator

Vapaaehtois- ja jäsentoiminta