Merkkipäivälahjoitus

Juhlapäivä tulossa? Perusta merkkipäiväkeräys Ihmisoikeusliitolle ja juhli samalla myös ihmisoikeuksia.

Juhlitko syntymäpäivää, valmistumista, häitä tai eläkkeelle lähtöä? Tavaroiden sijaan pyydä ystäviltäsi lahja ihmisoikeuksille. Merkkipäivälahjoitus on lämmin tapa tukea työtämme yhdenvertaisen ja ihmisoikeuksia kunnioittavan Suomen puolesta.

Perusta oma keräys Facebookissa

Klikkaa Ihmisoikeusliiton keräyssivulle Facebookissa ja luo varainkeruukampanja. Voimme auttaa keräyksen luomisessa tai muokkaamisessa. Kerro Facebook-ystävillesi, miksi ihmisoikeudet ovat sinulle tärkeitä ja kutsu mukaan keräyskampanjaan. Voit seurata kampanjaasi ja kirittää ystäviäsi kohti keräystavoitetta.

Pyydä lahjoitukset keräystilillemme

Voit pyytää lahjoituksia myös suoraan keräystilillemme.

1. Ilmoita meille tilaisuutesi ajankohta alla olevalla lomakkeella tai puhelimitse +358 44 742 0405 tai sähköpostilla osoitteeseen info@ihmisoikeusliitto.fi. Voit joko pyytää meiltä keräykselle oman viitenumeron tai päättää itse viestin, jonka haluat ystäviesi merkitsevän viestikenttään (esim. ”Ilona Ihmisoikeuspuolustaja 40 v.”).
  2. Pyydä juhlakutsussasi tai muissa viesteissä ystäviäsi osoittamaan muistamiset Ihmisoikeusliiton ihmisoikeustyölle.
  3. Kerro ystävillesi keräystilinumeromme FI38 5541 2820 0110 63 ja viesti/viitenumero.

Lähetämme halutessasi sinulle tiedon lahjoitusten kokonaissummasta kaksi viikkoa merkkipäivän jälkeen.

Kysy lisää

Autamme mielellämme: Soita p. +358 44 742 0405 tai lähetä sähköpostia info@ihmisoikeusliitto.fi