Vuokko Hovatta on mukana STOP! Päätepysäkki syrjinnälle-kampanjassaKaikkien ihmisoikeudet eivät toteudu Suomessa. Me haluamme sinut mukaan puolustamaan ihmisoikeuksia. Jäsenenä tuet Suomeen keskittyvää ihmisoikeustyötä.

Jäsenet ovat tärkeä osa Ihmisoikeusliittoa. Vaikutamme lainsäädäntöön ja päätöksentekoon, jotta kaikkien ihmisoikeudet toteutuisivat Suomessa. Koulutamme eri alojen ammattilaisia ihmisoikeuksista. Kampanjoimme muun muassa köyhimpien ihmisten oikeuksien toteutumiseksi. Laajasti on näkynyt myös STOP! Päätepysäkki syrjinnälle -kampanjamme julkisessa liikenteessä tapahtuvaa syrjintää ja häirintää vastaan.

Jäsenenä voit osallistua jäsentilaisuuksiin ja saat ajankohtaista tietoa ihmisoikeustyöstä. Jäsenet saavat myös kutsun vuosikokoukseemme. Liittyminen onnistuu helposti, kun täytät allaolevan lomakkeen. Tämän jälkeen lähetämme sinulle sähköpostiviestin, jossa on tietoa jäsenyydestä sekä jäsenmaksusi. Jäsenmaksu on 40 € työssäkäyvät/vuosi ja 15 € muut/vuosi. Lämmin kiitos!

Tutustu rekisteriselosteeseemme.

Kun olet täyttänyt ja lähettänyt lomakkeen, saat seuraavaksi sähköpostiviestin, jossa on lisätietoa jäsenyydestä sekä jäsenmaksusi. Kiitos!

Yhteisöjäsenyys

Myös järjestöt tai muut yhteisöt voivat liittyä Ihmisoikeusliiton jäseniksi! Yhteisöjäsenmaksu on 150 euroa vuodessa. Yhteisöjäsenyys on tärkeä kannanotto ihmisoikeuksien puolesta Suomessa. Yhteisöjäsenet ovat merkittävä tuki järjestöllemme. Yhteisöjäsenet saavat tietoa ihmisoikeuksista ja niihin vaikuttamiesta. Yhteisöjäsenen valtuuttama edustaja voi osallistua vuosikokoukseen henkilöjäsenen tavoin. Yhteisöjäsenillä ei ole johtokunnassa edustusta, vaan johtokunta valitaan Ihmisoikeusliiton henkilöjäsenistä. Lisätietoja: Talous- ja hallintopäällikkö Larissa Rantanen, larissa.rantanen@ihmisoikeusliitto.fi.

Kiitos, kun päätit lähteä mukaan! Kerro hyvästä päätöksestä kavereillesikin!

Jaa Twitterissä Jaa Facebookissa

%d bloggers like this: