Vuokko Hovatta on mukana STOP! Päätepysäkki syrjinnälle-kampanjassaKaikkien ihmisoikeudet eivät toteudu Suomessa. Me haluamme sinut mukaan puolustamaan ihmisoikeuksia. Jäsenenä tuet suoraan kotimaista ihmisoikeustyötä.

Jäsenet ovat meille tärkeitä. Jäsenemme mahdollistavat pitkäjänteisen ihmisoikeustyön. Vaikutamme lainsäädäntöön ja päätöksentekoon, jotta kaikkien ihmisoikeudet toteutuisivat Suomessa. Koulutamme eri alojen ammattilaisia ihmisoikeuksista. Kampanjoimme syrjintää vastaan esimerkiksi STOP! Päätepysäkki syrjinnälle -kampanjalla.

Jäsenenä voit osallistua jäsentilaisuuksiin ja saat ajankohtaista tietoa ihmisoikeustyöstä. Jäsenet saavat myös kutsun vuosikokoukseemme. Liittyminen onnistuu helposti, kun täytät allaolevan lomakkeen. Tämän jälkeen lähetämme sinulle sähköpostiviestin, jossa on tietoa jäsenyydestä sekä jäsenmaksusi. Jäsenmaksu on 40 € työssäkäyvät/vuosi ja 15 € muut/vuosi. Lämmin kiitos!

Tutustu rekisteriselosteeseemme.

Kun olet täyttänyt ja lähettänyt lomakkeen, saat seuraavaksi sähköpostiviestin, jossa on lisätietoa jäsenyydestä sekä jäsenmaksusi. Kiitos!

Myös järjestöt tai muut yhteisöt voivat liittyä Ihmisoikeusliiton jäseniksi! Yhteisöjäsenmaksu on 100 euroa vuodessa. Yhteisöjäsenyys on kannanotto ihmisoikeuksien puolesta Suomessa. Yhteisöjäsenen valtuuttama edustaja pääsee vaikuttamaan vuosikokouksessa toimintaan. Yhteisöjäsenillä ei ole johtokunnassa edustusta, vaan johtokunta valitaan Ihmisoikeusliiton henkilöjäsenistä. Lisätietoja: Talous- ja hallintopäällikkö Larissa Rantanen, larissa.rantanen@ihmisoikeusliitto.fi.

Ihmisoikeusliitto jäsen

Kiitos, kun päätit lähteä mukaan! Kerro hyvästä päätöksestä kavereillesikin!

Jaa Twitterissä Jaa Facebookissa

Lue lisää tietoja jäsenyydestä, jäsenmaksujen käytöstä ja ihmisoikeustyöstämme

%d bloggers like this: