Vuokko Hovatta on mukana STOP! Päätepysäkki syrjinnälle-kampanjassaKaikkien ihmisoikeudet eivät toteudu Suomessa. Me haluamme sinut mukaan puolustamaan ihmisoikeuksia. Jäsenenä tuet suoraan kotimaista ihmisoikeustyötä.

Jäsenemme mahdollistavat pitkäjänteisen ihmisoikeustyön. Me koulutamme ja kampanjoimme syrjintää ja rasismia vastaan. Esimerkiksi joukkoliikenteen syrjintään puuttuvassa STOP! Päätepysäkki syrjinnälle -kampanjassa jäsentemme tuki oli korvaamatonta.

Jäsenenä voit osallistua jäsentilaisuuksiin ja saat ajankohtaista tietoa ihmisoikeustyöstä. Jäsenemme myös pääsevät vaikuttamaan toimintaamme vuosikokouksessamme. Liittyminen onnistuu helposti, kun täytät allaolevan lomakkeen. Tämän jälkeen lähetämme sinulle sähköpostiviestin, jossa on tietoa jäsenyydestä sekä jäsenmaksusi. Jäsenmaksu vuodelle 2017: 40 € työssäkäyvät / 15 € muut. Lämmin kiitos!

Kun olet täyttänyt ja lähettänyt lomakkeen, saat seuraavaksi sähköpostiviestin, jossa on lisätietoa jäsenyydestä sekä jäsenmaksusi. Kiitos!

Myös järjestöt tai muut yhteisöt voivat liittyä Ihmisoikeusliiton jäseniksi! Yhteisöjäsenmaksu on 100 euroa vuodessa. Yhteisöjäsenyys on kannanotto ihmisoikeuksien puolesta Suomessa. Yhteisöjäsenen valtuuttama edustaja pääsee vaikuttamaan vuosikokouksessa toimintaan. Yhteisöjäsenillä ei ole johtokunnassa edustusta, vaan johtokunta valitaan Ihmisoikeusliiton henkilöjäsenistä. Lisätietoja: Talous- ja hallintopäällikkö Anna Ylä-Anttila, anna.yla-anttila@ihmisoikeusliitto.fi.

Ihmisoikeusliitto jäsen

Kiitos, kun päätit lähteä mukaan! Kerro hyvästä päätöksestä kavereillesikin!

Jaa Twitterissä Jaa Facebookissa

Lue lisää tietoja jäsenyydestä, jäsenmaksujen käytöstä ja ihmisoikeustyöstämme

%d bloggers like this: