Vuokko Hovatta on mukana STOP! Päätepysäkki syrjinnälle-kampanjassaKaikkien ihmisoikeudet eivät toteudu Suomessa. Me olemme puolustaneet jo pitkään ihmisoikeuksia, ja haluamme sinut nyt mukaan. Jäsenenä tuet suoraan kotimaista ihmisoikeustyötä ja autat turvaamaan oikeudenmukaisen ja tasa-arvoisen yhteiskunnan meille kaikille.

Toimimme muun muassa syrjintää vastaan STOP! Päätepysäkki syrjinnälle -kampanjassamme. Tarvitsemme lisää jäseniä, jotta voimme kampanjoida jatkossakin.

Voit liittyä helposti jäseneksi täyttämällä oheisen lomakkeen. Lämmin kiitos!

Jäsenmaksu vuodelle 2017: 40,00€ työssäkäyvät / 15,00€ muut.

Miksi liittyä Ihmisoikeusliittoon?

Jäsenenä mahdollistat pitkäjänteisen ihmisoikeustyön. Ihmisoikeudet eivät nimittäin toteudu itsestään. Niitä pitää puolustaa ja edistää joka päivä.

Me koulutamme ja kampanjoimme syrjintää ja rasismia vastaan. Teemme muun muassa hartiavoimin työtä sen eteen, että suomalaiset puolueet ja yksittäiset poliitikot sitoutuisivat vahvemmin ja aidosti rasismin kitkemiseen ja yhdenvertaisuuden edistämiseen.

Vaikutamme viranomaisiin ihmisoikeuksien toteutumiseksi. Sitkeä vaikuttamistyömme tulosta on muuan muassa se, että poliisi on ottanut tiukemman otteen viharikosten tunnistamiseen ja torjuntaan.

Tukesi turvin voimme tutkia ja seurata, toteutuvatko esimerkiksi oikeudet terveyteen, asumiseen ja riittävään toimeentuloon Suomessa. Muistutamme päättäjiä siitä, että kyse on perus- ja ihmisoikeuksista eikä niistä voi livetä taloudellisesti huonoinakaan aikoina. Ihmisoikeudet kuuluvat kaikille.

lapsi-kylttiMitä minä saan jäsenenä?

Jäsenenä voit osallistua jäsentilaisuuksiin, saat säännöllisesti ajankohtaista tietoa ihmisoikeustyöstä ja voit vaikuttaa ihmisoikeuksiin sinulle sopivalla tavalla. Liittymällä Ihmisoikeusliittoon liityt joukkoon ihmisoikeuksien puolesta ja kasvavaa vihaa ja eriarvoisuutta vastaan.

Liittyminen onnistuu helposti, kun täytät ylläolevan lomakkeen. Saatuamme tietosi lähetämme sinulle kirjeen, jossa on jäsenmaksu sekä lisätietoa jäsenyydestä.

Ihmisoikeusliitto on suomalainen yleinen ihmisoikeusjärjestö, joka seuraa kokonaisvaltaisesti Suomen ihmisoikeustilannetta. Puolustamme perus- ja ihmisoikeuksia, vaadimme niiden toteuttamista ja tuomme päivänvaloon ihmisoikeusloukkauksia Suomessa. Toimintamme lähtökohtana ovat YK:n ihmisoikeusjulistus, kansainväliset ihmisoikeussopimukset ja Suomen perustuslain turvaamat perusoikeudet.

Haluatko lisää tietoa jäsenyydestä ja Ihmisoikeusliiton toiminnasta? Lähetä sähköpostia osoitteeseen info@ihmisoikeusliitto.fi ja tutustu ajankohtaiseen toimintaamme täällä sivuillamme tai Facebookissa, Twitterissä ja Instagramissa. Tutustu myös Ihmisoikeusliiton sääntöihin.

Täytä jäsenhakemus!