Kuukausi- ja kertalahjoituksen ehdot

Lahjoituksien ehdot

Lahjoittajien tuki käytetään ihmisoikeuksien edistämiseen Suomessa. Nostamme esiin ihmisoikeusongelmia ja vaikutamme viranomaisiin ja päättäjiin lakien, käytäntöjen ja rakenteiden muuttamiseksi. Tukivaroilla vaikutamme, koulutamme, selvitämme ja kampanjoimme.

Kertalahjoituksen ehdot

Kertalahjoituksen voi tehdä nettisivujen kautta, tilisiirtona, MobilePaylla tai tekstiviestillä. Maksutapana käyvät kaikki yleisimmät pankki- ja luottokortit sekä verkkopankit.

Kuukausilahjoituksen ehdot: toistuva korttimaksu

Sopimusehdot päivitetty 19.1.2023

Toistuva korttimaksu on jatkuva, toistaiseksi voimassa oleva sopimus, jossa kortiltasi veloitetaan kuukausittain sovittu summa. Lahjoitus veloitetaan kuukausittain liittymispäivän mukaisesti. Kuun viimeisinä päivinä (kuun 28.–31. pvä) kuukausilahjoittamisen aloittaneilta veloitus tehdään jokaisen kuukauden 28. päivänä. Mikäli veloitus kortilta ei onnistu sovittuna päivänä, veloitusta yritetään uudestaan kahtena seuraavana pankkipäivänä. Lahjoitussumma valitaan liittymisen yhteydessä.

Voit muuttaa lahjoitussummaa tai lahjoituspäivämäärää ottamalla yhteyttä Ihmisoikeusliiton toimistoon: info(at)ihmisoikeusliitto.fi

Lahjoitussopimuksen voi irtisanoa ottamalla yhteyttä Ihmisoikeusliiton toimistoon. Varaamme toistuvaan korttimaksuun liittyvien muutosten käsittelyyn aikaa kolme viikkoa. Lahjoittajan tiedot lisätään sähköisen uutiskirjeen listalle.

Kortin vaihtuessa Ihmisoikeusliitto on sinuun yhteydessä korttitietojen päivittämistä varten.

Ihmisoikeusliitto ei käsittele eikä tallenna lahjoittajan kortin numeroa missään vaiheessa. Nets (ent. Luottokunta) takaa kortilla maksamisen turvallisuuden PCI DSS -sertifioidulla järjestelmällä (Payment Card Industry Data Security Standard).

Laskuttajana näkyy Ihmisoikeusliitto ry.

Kuukausilahjoituksen ehdot: e-laskutus

Sopimusehdot päivitetty 19.1.2023

E-laskutus on jatkuva, toistaiseksi voimassa oleva sopimus, jossa saat verkkopankkiisi laskun kuukausittain. Pääset tekemään e-laskusopimuksen verkkopankissasi sähköpostitse lähetetyn laskun viitenumeron avulla. Tehtyäsi e-laskusopimuksen lasku saapuu verkkopankkiisi kuukauden sisällä. Voit hyväksyä maksun kuukausittain, tai tehdä lahjoittamisesta helpompaa ja asettaa maksulle automaattisen hyväksynnän.

Voit muuttaa laskun summaa tai eräpäivää ottamalla yhteyttä Ihmisoikeusliiton toimistoon: info(at)ihmisoikeusliitto.fi

Voit purkaa e-laskusopimuksen omassa verkkopankissasi, mutta ilmoitathan asiasta myös Ihmisoikeusliiton toimistoon: info(a)ihmisoikeusliitto.fi. Varaamme muutosten käsittelyyn aikaa kolme viikkoa.

Laskuttajana näkyy Ihmisoikeusliitto ry.

Ihmisoikeusliitto ry:n yhteystiedot:

Toinen linja 17