Vapaaehtoistoiminta

Haluatko toimia ihmisoikeuksien edistämiseksi Suomessa? Tule meille vapaaehtoiseksi!

Vapaaehtoiseksi?

Sykkiikö sydämesi ihmisoikeuksille? Haluatko toimia syrjintää vastaan ja yhdenvertaisuuden puolesta? Tule Ihmisoikeusliiton vapaaehtoiseksi!

Vapaaehtoisemme ovat moninainen joukko, joita yhdistää halu puolustaa ja edistää ihmisoikeuksia Suomessa. Vapaaehtoiset ovat mm. jakaneet kampanjaesitteitä, olleet mukana mielenosoituksissa, avustaneet seminaareissa sekä osallistuneet tilaisuuksiin ja tapahtumiin esimerkiksi Älä riko urheilua -kampanjateltalla. He ovat valokuvanneet, olleet someapuna ja kääntäneet tekstejä eri kielille. Järjestämme vapaaehtoisille koulutuksia ihmisoikeustyöstämme, ja he pääsevät kuulemaan ja keskustelemaan Suomen ihmisoikeustilanteesta.

Toimintaa ja tilaisuuksia on noin kerran kuukaudessa, mutta vapaaehtoisena voi toimia omien aikataulujen, osaamisen ja kiinnostuksen mukaan. Järjestämme vuosittain vapaaehtoistoimintaa esittelevän infotilaisuuden. Ota yhteyttä, löydät varmasti oman tapasi vaikuttaa!

Kiitos Ihmisoikeusliiton väelle innostavista aktiviteeteista! On ilo olla osa näin mahtavaa porukkaa ja toimintaa.

Vapaaehtoinen

Henkilökuntamme

Lotta Mecklin

Vapaaehtois- ja jäsentoiminnan koordinaattori / Volunteer and Membership Coordinator