Vapaaehtoistoiminta

Haluatko toimia ihmisoikeuksien edistämiseksi Suomessa? Tule meille vapaaehtoiseksi!

Vapaaehtoiseksi?

Sykkiikö sydämesi ihmisoikeuksille? Haluatko toimia syrjintää vastaan ja yhdenvertaisuuden puolesta? Tule Ihmisoikeusliiton vapaaehtoiseksi!

Vapaaehtoisemme ovat moninainen joukko, joita yhdistää halu puolustaa ja edistää ihmisoikeuksia Suomessa. Vapaaehtoiset ovat mm. jakaneet kampanja-esitteitä, olleet mukana Pride-kulkueissa, avustaneet seminaareissa ja pitäneet pinssipajaa Maailma kylässä -festivaalilla. He ovat valokuvanneet, olleet someapuna ja kääntäneet tekstejä eri kielille. Järjestämme vapaaehtoisille koulutuksia ihmisoikeustyöstämme, ja he pääsevät kuulemaan ja keskustelemaan kotimaan ihmisoikeustilanteesta.

Tekemistä ja kampanjointia on noin kerran kuukaudessa, mutta vapaaehtoisena voi toimia omien aikataulujen, osaamisen ja kiinnostuksen mukaan. Ota yhteyttä, löydät varmasti oman tapasi vaikuttaa!

Kiitos Ihmisoikeusliiton väelle innostavista aktiviteeteista! On ilo olla osa näin mahtavaa porukkaa ja toimintaa.

Vapaaehtoinen

Henkilökuntamme

Mari Pentti

Vapaaehtois- ja jäsentoiminnan koordinaattori / Volunteer and Membership Coordinator

Vapaaehtois- ja jäsentoiminta

+358 44 742 0407 mari.pentti(a)ihmisoikeusliitto.fi

Ole kanssamme ihmisoikeuksien puolella ja tue sitkeää työtämme. Ihmisoikeudet kuuluvat kaikille!