Sivuston ylläpito

Tämän sivuston ylläpitäjä on Ihmisoikeusliitto ry. Ellei toisin ilmaista, kuuluvat kaikki sivustolla esitettävän sisällön tekijänoikeudet Ihmisoikeusliitolle. Sivustolla olevan blogin kirjoitukset eivät edusta Ihmisoikeusliiton virallista kantaa.

Emme ota vastuuta sivustollemme linkitettyjen ulkopuolisten sivujen sisällöstä tai toiminnasta tai näiden sivujen tarjoamista tuotteista tai palveluista.

Selaimen evästeet

Henkilötietolain (523/1999) pykälän 10 mukainen rekisteriseloste. Rekisteriseloste on päivitetty 4.9.2016.

Rekisterinpitäjä

Ihmisoikeusliitto ry
Simonkatu 8A, 6. krs
puhelin: 09 4155 2500
e-mail: info@ihmisoikeusliitto.fi

Rekisteristä vastaava henkilö

Adam Kral
puh. 0447420406
adam.kral@ihmisoikeusliitto.fi

Rekisterin nimi

Ihmisoikeusliiton tukijarekisteri.

Rekisterin käyttötarkoitus

Rekisterin käyttötarkoitus Ihmisoikeusliiton tukijarekisterin ylläpitäminen. Rekisterissä oleville voidaan tiedottaa Ihmisoikeusliiton tekemästä ihmisoikeustyöstä mm. sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse.
Tukijoilla on oikeus tarkistaa, muuttaa ja poistaa itseään koskevia tietoja rekisteristä. Tarkastaminen on maksutonta kerran vuodessa. Tarkastamisen toteuttamiseksi rekisteröidyn tulee ottaa yhteyttä rekisterinpitäjän asiakaspalveluun.

Rekisterin asiakastietoja ei luovuteta ulkopuolisille. Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain sallimissa ja edellyttämissä rajoissa.

Rekisterin tietosisältö

Tukijarekisteri sisältää muun muassa seuraavia tietoja:
Etu- ja sukunimi
Sähköpostiosoite
Postiosoite

Säännönmukaiset tietolähteet

Rekisterin yhteys- ja tukijatiedot saadaan tukijasuhteen syntyessä ja sen aikana tukijan rekisterinpitäjälle tekemistä ilmoituksista. Tukijasuhde syntyy, kun tukija ilmoittaa tietonsa osallistuessaan toimintaan Ihmisoikeusliiton verkkosivuilla tai tapahtumissa tai kun tukija tekee lahjoituksen verkkosivuilla.

Tietojen poistaminen

Tietoja poistetaan asiakkaan vaatimuksesta tai asiakassuhteen loppumisen vuoksi.

Rekisterin suojauksen periaatteet

Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Asiakasrekisterijärjestelmänä on suomalainen Flowmembers-rekisteri.