Lahjoituskampanja ihmisoikeuksien turvaamiseksi urheilussa käynnistyi Otto-automaateilla

Otto-automaateilla voi nyt lahjoittaa Ihmisoikeusliiton työlle ihmisoikeuksien turvaamiseksi urheilussa. Ihmisoikeusliiton Älä riko urheilua -kampanjan tavoitteena on luoda urheilumaailmaa, jossa jokainen voi urheilla turvallisesti ja omana itsenään. Lahjoituksella autat rakentamaan Suomea, jossa ihmisoikeudet kuuluvat urheilun ytimeen.

Lahjoittaminen Ottopisteillä on helppoa ja nopeaa. Valitse vain käteisnostotapahtuman yhteydessä vaihtoehto ”Otto & lahjoitus”. Tällöin valitsemaasi käteisnostoon lisätään automaattisesti 5 euron suuruinen lahjoitus Ihmisoikeusliiton työlle ihmisoikeuksien turvaamiseksi urheilussa.

Miten lahjoittaa Otto-automaateilla?

Yli 900 Otto.- ja OttoPlus-automaateilla ympäri Suomea on 15.6.–15.9.2022 mahdollisuus lahjoittaa Ihmisoikeusliiton Älä riko urheilua -keräykseen.

Näin teet lahjoituksen Otto-automaateilla:

1. Kun olet tekemässä käteisnostoa, valitse ”Oton” sijaan ”Otto & lahjoitus”.
  2. Näytölle tulee tietoa keräyksestä.
  3. Valitse haluamasi käteisnostosumma, johon on lisätty automaattisesti lahjoitussumma 5 euroa. Lahjoitussumma veloitetaan tililtäsi noston yhteydessä.
  4. Ottopiste pyytää sinua vahvistamaan lahjoituksen.
  5. Kun olet hyväksynyt lahjoituksen, saat halutessasi vielä vahvistuksen lahjoituksesta joko näytölle tai kuitille.

Otto & lahjoitus tarjoaa helpon ja varman tavan lahjoittaa. Lämmin kiitos tuestasi!

Tutustu Älä riko urheilua – Ihmisoikeudet kuuluvat urheilun ytimeen -kampanjaamme.

Muita tapoja lahjoittaa ihmisoikeustyölle

Ihmisoikeudet eivät toteudu itsestään ja joskus niissä otetaan takapakkia. Ihmisoikeuksia täytyy jaksaa puolustaa joka päivä. Suomessa tehtävälle ihmisoikeustyöllemme voi lahjoittaa monin eri tavoin. Lisää tietoa eri lahjoitustavoista löytyy Lahjoita-sivuiltamme.

Ihmisoikeusliiton Otto-automaattikeräys käynnissä valtakunnallisesti Ahvenanmaata lukuun ottamatta. Rahankeräyslupa RA/2020/954 on voimassa toistaiseksi koko Suomessa Ahvenanmaata lukuun ottamatta.