Ihmisoikeusliitto hakee harjoittelijaa monipuolisiin viestintätehtäviin. Harjoittelun kesto on kolme kuukautta alkaen syyskuusta tai sopimuksen mukaan. Harjoittelu on kokopäiväinen.

Viestintäharjoittelijan työnkuvaan kuuluu monipuolisia, erityisesti digiviestinnän ja graafisen viestinnän tehtäviä.

TOIVOMME

• Loppuvaiheessa olevia soveltuvia opintoja (yliopisto tai amk)
  • Erinomaista kirjoitustaitoa ja visuaalista silmää
  • Digiviestinnän osaamista: nettisivujen päivittäminen (WordPress), sosiaalisen median sisällöntuotanto ja digimarkkinointi (erityisesti Facebook)
  • Taitto- ja kuvankäsittelytaitoja ja mielellään myös videoeditointitaitoja

EDUKSI LUEMME

• Kokemuksen visuaalisesta viestinnästä
  • Kokemuksen markkinointiviestinnästä
  • Kokemuksen yhteiskunnallisesta viestinnästä
  • Kokemuksen valo- tai videokuvaamisesta

TARJOAMME HAKIJALLE

• Työn tärkeiden ja mielenkiintoisten asioiden parissa sekä näköalapaikan ajankohtaiseen ihmisoikeustyöhön Suomessa.
  • Mahdollisuuden kokeilla ja kehittää viestinnän taitoja kansalaisjärjestön monipuolisessa toimintakentässä.
  • Mukavan työyhteisön

Palkka on 1414 €/kk + mahdolliset kokemuslisät.

Ihmisoikeusliitto on asiantuntijajärjestö, jonka tehtävänä on seurata Suomen ihmisoikeustilannetta ja edistää perus- ja ihmisoikeuksien toteutumista Suomessa. Ihmisoikeusliitto edistää toiminnassaan yhdenvertaisuutta ja tukee työyhteisönsä monimuotoisuutta.  Työpaikkamme sijaitsee erinomaisten liikenneyhteyksien päässä Helsingin Hakaniemessä.

LISÄTIEDOT TEHTÄVÄSTÄ JA HAKUOHJEET

Lisätietoja tehtävästä antaa pe 14.6. klo 10-12 ja ti 18.6. klo 10-12 viestintäasiantuntija Reetta Helander p. 044 742 0406.

Lähetä hakemus ja CV 31.7.2019 mennessä osoitteeseen: rekrytointi@ihmisoikeusliitto.fi

%d bloggers like this: