Pitkäaikaisen työntekijämme siirtyessä uusiin tehtäviin haemme osaavaa, innostunutta ja kokenutta vaikuttamistyön päällikköä toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

Vaikuttamistyön päällikön tehtävänä on Ihmisoikeusliiton ihmisoikeuspoliittisen vaikuttamistyön vetäminen ja seuranta järjestön strategian ja toimintasuunnitelmien mukaisesti. Hän tekee myös vaikuttamis- ja asiantuntijatyötä erityisesti taloudellisten ja sosiaalisten oikeuksien edistämiseksi. Etsimämme henkilö osallistuu tiiviisti järjestön strategiseen suunnitteluun sekä toimii asiantuntijoiden esihenkilönä.

Tarjoamme merkityksellisen ja haastavan työtehtävän ihmisoikeusjärjestössä sekä näköalapaikan ajankohtaiseen ihmisoikeustyöhön. Ihmisoikeusliitto seuraa Suomen ihmisoikeustilannetta sekä edistää perus- ja ihmisoikeuksien toteutumista Suomessa vaikuttamistyön, kampanjoinnin, selvitysten ja ihmisoikeuskoulutuksen keinoin.

Ihmisoikeusliitto korostaa toiminnassaan yhdenvertaisuuden toteuttamista ja tukee työyhteisönsä monimuotoisuutta. Työpaikkamme sijaitsee erinomaisten liikenneyhteyksien päässä Helsingin Kalliossa.

Työssä menestyminen edellyttää

• Soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa
  • Laaja-alaista ihmisoikeusosaamista ml. taloudelliset ja sosiaaliset oikeudet
  • Vankkaa kokemusta yhteiskunnan rakenteisiin kohdistuvasta vaikuttamistyöstä
  • Näyttöä strategisesta työotteesta ja vaikuttamistyön tulosten seurannasta
  • Kokemusta työprosessien johtamisesta
  • Hyvää laajojen kokonaisuuksien hallintaa
  • Monipuolisia viestintä- ja esiintymistaitoja
  • Hyviä vuorovaikutustaitoja

Arvostamme aikaisempaa esihenkilökokemusta, ruotsin kielen taitoa sekä kokemusta ihmisoikeuskouluttamisesta.

Lisätiedot ja hakuohjeet

Lisätietoja tehtävästä antaa pääsihteeri Kaari Mattila (puh. 050 536 8195) 12.1.2018 klo 10-14 tai 15.1. kello 11-13.

Hakemukset ja CV:t 22.1.2018 klo 16:00 mennessä osoitteeseen Ihmisoikeusliitto/rekrytointi, Simonkatu 8A (6.krs), 00100 Helsinki tai sähköisesti rekrytointi@ihmisoikeusliitto.fi. Toivomme, että ilmoitat hakemuksessa kahden sellaisen suosittelijan yhteystiedot, joiden kanssa olet työskennellyt.

%d bloggers like this: