Kaikkien ihmisoikeudet eivät toteudu Suomessa. Ennaltaehkäisemme ihmisoikeusloukkauksia vaikuttamalla viranomaisiin ja päättäjiin, tekemällä tutkimusta, tiedottamalla ihmisoikeuksista ja kouluttamalla esimerkiksi poliiseja, opettajia ja opiskelijoita. Tukesi menee suoraan ihmisoikeustyöhön Suomessa.

Jäsenenä voit osallistua jäsentilaisuuksiin, saat tietoa ihmisoikeustyöstä ja voit vaikuttaa ihmisoikeuksiin sinulle sopivalla tavalla. Liittyminen onnistuu täyttämällä alla oleva lomake. Saatuamme tietosi lähetämme sinulle laskun, jossa on tarkemmat ohjeet maksamista varten. Summa: 40,00€ työssäkäyvät / 15,00€ muut. Lue lisää Ihmisoikeusliiton jäsenyydestä.

Pakolliset kentät *

Voit maksaa jäsenmaksun suoraan alla olevilla tiedoilla. Muista myös huolehtia, että yhteystietosi ovat ajan tasalla! Ilmoita muuttuneet yhteystiedot osoitteeseen info@ihmisoikeusliitto.fi.

Ihmisoikeusliiton jäsenyys vuodelle 2016

Maksun saaja: Ihmisoikeusliitto ry
IBAN: FI09 5541 2820 0168 23
BIC: OKOYFIHH
Viite: 13615
Summa: 40,00€ työssäkäyvät / 15,00€ muut
Tutustu myös Ihmisoikeusliiton sääntöihin.

Haluatko tehdä vapaaehtoistyötä ihmisoikeuksien edistämiseksi Suomessa? Tule meille vapaaehtoiseksi! Lähetä viestiä osoitteeseen: info@ihmisoikeusliitto.fi

Avoimet työ- ja harjoittelupaikat näet täältä.