<– Palaa lahjoitussivulle

Kuukausilahjoituksen ehdot: toistuva korttimaksu

Sopimusehdot 23.5.2017 alkaen

Toistuva korttimaksu on jatkuva, toistaiseksi voimassa oleva sopimus, jossa kortiltasi veloitetaan kuukausittain sovittu summa.

Kerättävät varat käytetään Ihmisoikeusliitto ry:n työhön Suomessa ihmisoikeuksien edistämiseksi. Ihmisoikeusliitto on suomalainen yleinen ihmisoikeusjärjestö, joka seuraa kokonaisvaltaisesti kotimaan ihmisoikeustilannetta. Puolustamme perus- ja ihmisoikeuksia, vaadimme niiden toteuttamista ja tuomme päivänvaloon ihmisoikeusloukkauksia Suomessa. Ennaltaehkäisemme ihmisoikeusloukkauksia muun muassa vaikuttamalla viranomaisiin, tekemällä tutkimuksia, tiedottamalla ihmisoikeuksista ja tarjoamalla ihmisoikeuskoulutusta.

Lahjoitus veloitetaan kortiltasi kuukausittain liittymispäivän mukaisesti. Kuun viimeisinä päivinä (kuun 28.–31. pvä) kuukausilahjoittamisen aloittaneilta veloitus tehdään jokaisen kuukauden 28. päivänä. Mikäli veloitus kortilta ei onnistu sovittuna päivänä, yritämme veloitusta uudestaan kahtena seuraavana pankkipäivänä.

Voit muuttaa veloituspäivää ottamalla yhteyttä Ihmisoikeusliiton toimistoon: info@ihmisoikeusliitto.fi.

Lahjoitussumma valitaan liittymisen yhteydessä. Voit muuttaa summaa halutessasi ottamalla yhteyttä Ihmisoikeusliiton toimistoon: info@ihmisoikeusliitto.fi. Lahjoitussopimuksen voi irtisanoa ottamalla yhteyttä Ihmisoikeusliiton toimistoon (ks. sähköpostiosoitteemme edellä).

Varaamme toistuvaan korttimaksuun liittyvien muutosten käsittelyyn aikaa kolme viikkoa.

Kortin vaihtuessa Ihmisoikeusliitto on sinuun yhteydessä korttitietojen päivittämistä varten.

Ihmisoikeusliitto ei käsittele eikä tallenna lahjoittajan kortin numeroa missään vaiheessa. Nets (ent. Luottokunta) takaa kortilla maksamisen turvallisuuden PCI DSS -sertifioidulla järjestelmällä (Payment Card Industry Data Security Standard).

Laskuttajana näkyy Ihmisoikeusliitto ry.

<–Palaa lahjoitussivulle

Ihmisoikeusliitto ry:n yhteystiedot: