Ihmisoikeuskasvatus näkyy ja kuuluu Suomen johtavassa opetus- ja kasvatusalan tapahtumassa Educassa 26.-27.1.

Ihmisoikeusliitto on mukana Educa-messuilla 26.-27.1. Helsingin Messukeskuksessa ihmisoikeuskasvatuksen omalla osastolla 6h88, josta löytyvät myös Amnestyn Suomen osasto, Ihmisoikeuskeskus ja Suomen Unicef. Osastollamme voit tutustua muun muassa uudistettuun Ihmisoikeudet.net-sivustoon, saada materiaaleja ja asiantuntevaa tukea ihmisoikeuksien opettamiseen sekä osallistua arvontaan.

Perjantaina Tieto-lavalla esitellään klo 14.30 innostavia esimerkkejä ihmisoikeuskasvatuksesta koulussa. Ohjelmassa saat tukea ihmisoikeuksien opettamiseen ja näet, kuinka toteuttaa osallisuutta ja edistää voimaantumista omien ja toisten oikeuksien kunnioittamiseen. Esiintymässä on opettajia ja oppilaita Vuorenmäen koulusta Kirkkonummelta sekä Gymnasiet Grankulla samskolasta. Ohjelma on kaksikielinen. Ohjelmassa kuulet myös nuorten koskettavan lauluesityksen ”To be human”.

Tule ihmisoikeuskasvatuksen omalle osastolle hakemaan tukea ja vinkkejä ihmisoikeuskasvatukseen ja -opetukseen! Rekisteröidy Educa-kävijäksi ilmaiseksi täällä: http://educa.messukeskus.com/

Facebook-tapahtuma: Ihmisoikeuskasvatus Educa-messuilla

%d bloggers like this: